האם יש אחריות על הטיפולים והתיקונים במוסך?

מוסך סבנה BYD מעניק אחריות מקיפה ומקצועית על כל העבודות המתבצעות במסגרתו. מדיניות האחריות שלנו מבוססת על סטנדרטים מחמירים, תוך הקפדה על שימוש בחלקים מקוריים ועמידה בכל דרישות היצרן.

תקופת האחריות הסטנדרטית שלנו על עבודות תיקון ותחזוקה עומדת על 12 חודשים או 20,000 קילומטר (המוקדם מביניהם) מיום ביצוע העבודה. אחריות זו מכסה את איכות העבודה שבוצעה במוסך וכן את החלקים שהותקנו במסגרת הטיפול. עבור חלקים מקוריים מסוימים, תקופת האחריות עשויה להיות ארוכה יותר, בהתאם למדיניות היצרן ולסוג החלק.

האחריות שלנו מכסה גם נזקים עקיפים שנגרמו כתוצאה מתקלה בעבודה או בחלק שהותקן במוסך. במקרים אלו, אנו לוקחים אחריות מלאה על תיקון כל הנזקים הקשורים, תוך הקפדה על שימוש בחלקים מקוריים ועל ביצוע העבודה ברמה הגבוהה ביותר. המוסך מחזיק בביטוח מקיף המכסה את כל העבודות המתבצעות בו, מה שמעניק ללקוחותינו שקט נפשי מלא.

מערך האחריות שלנו מנוהל באמצעות מערכת ממוחשבת מתקדמת אשר מתעדת את כל פרטי הטיפול והחלקים שהותקנו. בעת ביצוע כל טיפול או תיקון, המערכת מתעדת באופן מדויק את העבודות שבוצעו, החלקים שהוחלפו, והבדיקות שנערכו. תיעוד זה מאפשר לנו לעקוב אחר היסטוריית הטיפולים של כל רכב ולהבטיח טיפול מהיר ויעיל במקרה של פנייה במסגרת האחריות.

במקרה של תקלה או בעיה הקשורה לעבודה שבוצעה במוסך, אנו מפעילים מסלול טיפול מהיר ויעיל במסגרת האחריות. צוות השירות שלנו זמין לקבלת פניות בנושאי אחריות בכל שעות הפעילות של המוסך, ואנו מתחייבים לטפל בכל פנייה במהירות ובמקצועיות.

מדיניות האחריות שלנו כוללת גם ליווי מקצועי ותמיכה טכנית לאורך כל תקופת האחריות. צוות המומחים שלנו עומד לרשות הלקוחות למתן ייעוץ והכוונה בכל הקשור לתחזוקת הרכב ולמניעת תקלות עתידיות. אנו מספקים המלצות מפורטות לתחזוקה נכונה של הרכב, מעקב אחר טיפולים תקופתיים, ומידע על עדכוני תוכנה ושדרוגים זמינים.

חשוב לציין כי האחריות שאנו מעניקים מותנית בביצוע הטיפולים התקופתיים המומלצים על ידי היצרן ובשימוש ברכב בהתאם להנחיות היצרן. אנו ממליצים ללקוחותינו לשמור על לוח הטיפולים המומלץ ולפנות אלינו בכל שאלה או בעיה, גם אם היא נראית קטנה או שולית. גישה זו מסייעת בשמירה על תקינות הרכב לאורך זמן ומבטיחה את מימוש האחריות במקרה הצורך.

Scroll to Top